Monday, January 3, 2011

My 1st Day

Today 3/1/2011, new beginning for my girl, Nurish Eiliyiin. Dunia baru.......segala-galanye baru. Terbit penuh keceriaan di wajah. Perwatakan amat berlainan ngan abang2nya. Yiin @ baby (pangilan manja untuknya) begitu teruja untuk ke sekolah. Aku berdebar2  kerana my girl ari ini melangkah ke dunia yang benar2 berlainan ngan tadika sebelumnya.

Selepas solat subuh, prepare breakfast for my kids. Masing-masing membawa bekal. Air laici untuk abangnye, Adam, air ribena untuk abang ke2, naufal dan hanya air masak permintaan dari my girl. Dan ari ini aku hanya bekalkan nugget je coz aku masih belum mampu untuk menyediakan masakan lain kerana aku mengalami alahan yang agak 'berat' kali nie.

Yiin, she very simple dan membesarkan yiin memang bukan masalah untuk aku. Dia tidak seperti anak2 yang lain, tidak suka merengek, amat memahami, manja dan tidak suka pada mainan only books. Dunia dia di rumah hanya books and computer. Kekadang aku membeli patung2 mainan....tp kecenderungan dia ke arah itu agak berkurangan walaupun dia suka.

No comments:

Post a Comment