Monday, May 30, 2011

Menghitung hari...

Hai..hai...hai..
Lama sudah menyepi, entah apa mimpi malam nie tergerak aku nk update dlm blog nie.

Today, as usual, a lot of work at ofis, stay until 8pm...so tired. Luckily i have good friend, Sue Lynn, yg banyak membantu. Without her, tak tau la apa nk kata.....dateline for this project is 1 June 2011. Will continue LIVE TEST....dh lupa tarikhnye...kena check dairi balik. Buat apa yang termampu.

Kandunganku dh 7 bulan.  Kehamilan kali ini agak memenatkan kerana faktor umur kot.....dan nie anak yang ke-4. Namun, aku tetap gagahkan jugak buat itu ini....namun today cuti sekolah so aktiviti agak berkurangan la sikit...iaitu iron baju sekolah.....but lunch meal still have to prepare for my sons, Adam & Naufal.

Aku asyik menghitung hari....hari2 dok tengok kalendar...bila la nk bersalin...hehehe...rasa cam tak sabar je. Namun, preparation untuk menyambut baby baru not completing 100% coz dah lama sangat dh aku bersara, Yiin anak yg ke-3 aku now 7 years old...rasa takut, tak sabar semuanye bercampur .....kekadang aku sendiri tak memahami perasaan aku sendiri.  Aku bermohon padamu Ya Allah, semoga Engkau mempermudahkan semuaNya...aku berserah pada-Mu...Amin.

Aku dijangka bersalin pada bulan posa....raya time.....mmg cukup mencabar buat aku. Aku bukan hanya perlu prepare keperluan 'orang baru' malah kesemua kelengkapan raya untuk My hubby, anak2ku Adam, Naufal dan Yiin malah untuk rumah jugak.  Rasa2 semua ibu akan berperasaan sepertiku.  Since last month, every week aku pasti ke shopping mall mencari segala keperluan. Aku agak cerewet so agak rumit untuk menyediakan semuanya sekelip mata.

Yang penting semuanya tersedia.....

No comments:

Post a Comment